شرکت آسانسور

 

سرویس و نگهداری آسانسور به روش PM

از بین روشهای متفاوتی که برای سرویس و نگهداری آسانسور وجود دارد، روش پیشگیرانه (PM Preventive Maintenance) بهترین گزینه می باشد.

نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM

به فعالیتها که بطور تناوبی و بر حسب دوره های تعریف شده انجام می گیرند و سبب تاخیر و کم شدن تعمیرات و شکستهای ناگهانی و بدون برنامه می‌گردند PM گفته می شود. و به طور کلی می‌توان گفت که نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه عبارتست از یک روش سیستماتیک برنامه ریزی و زمانبندی شده جهت انجام کارهای نگهداری مورد نیاز برطبق برنامه تنظیمی با هدف جلوگیری از فرسایش غیر عادی اجزا ماشین و کاهش توقفات اضطراری ماشین‌آلات. نت پیشگیرانه براساس تناوب اجرای فعالیتها، برنامه ریزی و اجرا گردیده و به همین دلیل عبارت Time Based Maintenanceنیز به این دسته از فعالیتها اطلاق می گردد.

فواید این روش

• آگاهی کامل نسبت به وضعیت آسانسور

با استفاده از این مدل تمامی قطعات آسانسور ارزیابی شده و مشخص می شود که در محدوده ی ایمن کار می کنند. مثلا اگراتفاقی در عملکرد آسانسور بیفتد،آیا ترمزها عمل خواهند کرد ؟ و یا اگر برق قطع شود ، آیا افراد در آسانسور محبوس نخواهند شد؟

• کاهش هزینه های تعمیرات

در مدل PM قطعات به موقع تعویض می شود، قبل از اینکه به دیگر تجهیزات آسانسور خسارتی وارد شود و باعث هزینه های اضافی گردد.

• کاهش مدت توقف آسانسور بدلیل خرابی

با پیشگیری و مراقبتهای به موقع از سیستم آسانسور، شاهدخرابیهای اساسی که موجب توقف طولانی آسانسورهامی شود، نخواهید بود.

• شفاف بودن عملکرد سرویسکار آسانسور

زمانی که یک تکنسین با مدل PM کار نگهداری آسانسور را انجام می دهد احتمال خطا و یا فراموشی وی در مراحل کار به شدت کاهش می یابد و همچنین مدیر ساختمان به راحتی میتواند بر عملکرد او نظارت داشته باشد.

• آگاهی از ایرادات اساسی آسانسور

زمانی که سابقه خرابیهای آسانسور ، در مدل PM موجود باشد ،وجود ایرادات تکرار شونده حاکی از ایراد بزرگتر می باشد.مثلا تعویض زودهنگام لنت کفشک‌ها خبر از ایراد بزرگتر می دهد.

 

توجه!

شرکت مهندسی پیروز پرواز برای سرویس و نگهداری آسانسور از روش PM استفاده می کند. و تمام مزایایی که ذکر شد باعث گردیده که مشتریان راضی بسیار زیادی داشته باشیم.

در صورتی که علاقمند هستید آسانسور شما هم توسط کارشناسان این شرکت به روش PM نگهداری شود، فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-22206066

همکاران ما در بخش پشتیبانی، هماهنگی لازم را برای انجام سرویس و نگهداری انجام خواهند داد. ودر صورتی که سوالی در مورد چگونگی کار داشته باشید با کمال میل جواب خواهند داد.

نظرات تعدادی از مشتریان ما

Call Now Button