معرفی شرکت آسانسور Fujitec

آسانسور fujitec

 

شرکت آسانسور Fujitec در 1988 م (1367 ش) در سنگاپور با تخصص ساخت، نصب و خدمات آسانسور، پله برقی و رمپ برقی تأسیس شد. این شرکت دفاتری برای سرپرستی عملیات در قاره امریکا، ژاپن، جنوب و شرق آسیا و اروپا تاسیس کرده و به جز آن شبکه ای از 11 ساختمان برای متخصصان نوسازی و چندین دفتر خدمات فروش در اختیار دارد.

فوجی تک یک کارخانه آسانسور در هیکونه دارد، و کارخانه های پله برقی خود را در تویوکا، هیوگو، سیسنسیناتی، سنگاپور، اندونزی، چین (حومه پکن) ، تایوان، هنگ کنگ و کره جنوبی و نیز یک کارخانه پله برقی در شانگهای چین بنا نهاده است.

در سنگاپور، املاک Big Wing یک برج 185 متری در خود جای داده که بلندترین برج از نوع خودش در دنیاست. افراد مستقر در این برج بر گسترش افق های تکنولوژی و یکپارچه سازی تمام مراحل توسعه محصول، طراحی و ساخت متمرکز هستند.

ساختمان تحقیق و توسعه فوجی تک در چین در ناحیه صنعتی سونگ جیانگ در شانگهای قرار دارد و تقریبا 15 هکتار مساحت دارد.این فضا به تامین قطعات و اجزا تخصیص یافته است. فوجی تک امریکا نیز در حال بهینه سازی ساختمان آبی رنگ 72 متری برج تحقیق و آزمایش آسانسور نزدیک مرکز فرمان این شرکت در میسن اهایو امریکاست.

4 1 رای
Article Rating
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button