بازسازی آسانسور

مشاوره آنلاین به کسانی که قصد بازسازی، تعمیر و نگهداری آسانسور دارند.

کاربران گرامی جهت مشاوره آنلاین و کسب خدمات ما در خصوص بازسازی، تعمیر و نگهداری آسانسور به صفحه بازسازی آسانسور و مشاوره آنلاین مراجعه فرمایید.

 

توضیحی در خصوص پاسخ‌گویی به عیب‌یابی آسانسور

کاربران عزیز،عیب یابی آسانسور از پاسخ دادن به ایرادهای آسانسور ساختمان‌هایی که با همکاران ما قرارداد سرویس و نگهداری دارند به دلیل مسائل حقوقی و اخلاقی معذوریم، کاربران عزیزی که با دیگر شرکت‌ها قرارداد تعمیر، نصب و نگهداری دارند می‌توانند در صورت پایان قرارداد، با مراجعه به وب‌‌سایت شرکت مهندسی پیروز پرواز از خدمات ما مطلع گردند و ضمن ارتباط با ما از خدمات ما بهره‌مند گردند.

برای اطلاع از خدمات ما در این خصوص به صفحه بازسازی آسانسور و مشاوره آنلاین مراجعه فرمایید.

 

عیب‌ یابی آسانسور و برخی از دلایل آن

عیب یابی آسانسور به دلیل وجود قطعات زیادی که در آن، مورد استفاده قرار می گیرد می تواند کار مشکل و پیچیده ای باشد.چون تعمیرکار آسانسور علاوه بر شناخت قطعات آسانسور باید آگاهی کاملی نسبت به تاثیر متقابل هر کدام از قطعات نسبت بهم داشته باشد.علاوه بر آن، با توجه به تنوع آسانسورها  و شرکتهای تولید کننده در برخی از موارد عیب یابی آسانسور حتی برای تعمیرکاران قدیمی طاقت فرساست.

بررسی گزارش های خرابی توسط  تیم پشتیبانی پیروز پرواز، موارد زیر را به عنوان معمول ترین ایرادات آسانسور نشان می دهد:

  • خرابی سنسورها– شاید خرابی سنسورها نتواند مانعی برای بازشدن درب ها ایجاد کند، ولی می تواند در عملکرد کلی سیستم آسانسور تاثیر داشته باشد. برنامه بازدید منظم از سنسورها مهمترین عامل در کارکرد منظم آسانسور شماست.
  • افزایش دما – مخصوصا در فصل تابستان، اگر سیستم های تهویه و خنک کننده خوب کار نکنند، دما در درایو و سیستم کنترل می تواند تا 100 درجه هم برسد که باعث اختلال در عملکرد آسانسور خواهد شد.( دمای عملکرد مناسب در آسانسور از 5 تا 40 درجه می باشد.)
  • توقف های ناگهانی– زمانبندی ها، خطاهای الکتریکی و معایب الکترونیکی می تواند از عوامل عمده این مشکل باشد که یک برنامه سرویس و نگهداری پیشگیرانه منظم تا حد قابل توجهی این ایرادات را برطرف خواهد کرد.
  • زمان انتظار زیاد-(این مورد بیشتر در آسانسورهای قدیمی مشهود است.) با قدیمی شدن آسانسورها ،نقص کارآیی آنها مشهود تر می شود و هر تکنسین با تجربه ای می داند با جایگزین کردن تابلوی مدرن تر راندمان آسانسور افزایش خواهد یافت.

3.7 3 رای ها
Article Rating