پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور

شرکت‌هایی که دارای پروانه طراحی و مونتاژ می‌باشند، دانش فنی برای طراحی و مونتاژ انواع آسانسورهای هیدرولیک و کششی را دارند. این پروانه پس از آزمون‌های متعدد از نیروها و کارشناسان فنی شرکت توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود. لازم به توضیح است که اخذ گواهی استاندارد برای هر آسانسور در صورتی امکان‌‌پذیر است که شرکت آسانسور این پروانه را داشته باشد.

پروانه کسب

پروانه کسب سندی است که اجازه فعالیت در صنعت مربوطه را مقدور می‌سازد. جواز کسب به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که علاوه بر داشتن دانش تخصصی در زمینه آسانسور، دارای اعتبار و شناخته شده در صنعت باشند. 

شرکت‌های دارای پروانه کسب به صورت داوطلبانه نظارت اتحادیه بر فعالیت‌های تجاری و خدماتی خود را پذیرفته‌اند. و اتحادیه به عنوان یک نهاد بی‌طرف، ناظر و داور،  بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات آسانسور و مصرف‌کنندگان است.

تقدیر نامه

این تقدیرنامه با توجه به همکاری‌های مهندس حسینی (مدیرعامل شرکت پیروز پرواز) در کمیته فنی اتحادیه اهدا شده است.

مهندس حسینی در پروژه تدوین شناسنامه فنی برای آسانسورهایی که می‌تواند در خدمات نگهداری آسانسورها بسیار مفید باشد، شرکت داشته است.

پروژه دیگر تهیه سرفصل‌های آموزشی خانه مهارت بوده است. خانه مهارت مجموعه‌ای است که تربیت تکنیسین‌های فنی صنعت آسانسور را عهده‌دار است.